söndag 3 juli 2011

Inte illa..

Fick sovmorgon tack vare Marie! Dagen har flytigt på bra, riktigt varmt har det också varit, så efter en promenad till Frinton var jag helt slut. Laddade batterierna med en coffee milkshake på café 19 med Daisymae och Marie. Beth hade sin break så hon joinade med sin lunch! Tog en promenix längst vattnet, tjockt med folk och Daisymae tyckte alla andras leksaker var grymt mycket mer intressanta än hennes egna.. Marie åker hemåt, jag och Lillan traskar lugnt hem. Framåt kvällen kom Becky på besök, hon behöver träna olika fokus på sin nya kamera så jag och Daisymae fick sitta modeller i olika ljus.
I morgon blir det till att vara busy; toddlers möte på morgonen, sedan biblioteket, träffa Beth och till kvällen har jag bjudigt in mina närmaste vänner för ett "BBQ leaving party". Kommer bli NICE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar