fredag 1 juli 2011

LoVeLy SwEeT aMaGzInG

Hela veckan har verkligen varit magisk! Försöker pressa in så mycket som möjligt nu innan jag reser hem (nedräkningen har börjat!) och det fungerar ganska fint. Var på en liten shoppingrunda i morse, sedan engelska lektion och promenad hem. När staff slutade jobbet klockan 16 hoppade Jag, Aimee, Staff, Daisymae och Aimees mamma, Marie in i bilen för att åka till Harwich, (which is about half an hour drive from our house) och parkerade utanför en fin resturang. Med klarblå himmel, värmande sol, vindstilla, havet som utsikt, satt vi ute med var sitt glad vin och bara njöt. Tog middagen insede och avslutade sedan ute igen med våra glas. Under dessa timmar blev det mycket känslor. Mest glädje, men känner även sorg att lämna dessa fina människor som blivit en del av min familj. Fick fina kort med text som jag inte kunde avsluta på resturangen då ögonen fylldes med tårar. Fick små presenter som det var mycket tanke bakom, och tror vi alla njöt av kvällen till tusen! På vägen hem underhöll jag och Aimee med vår talang, där vi förnyar barnramsor med en touch av rapp. Om man inte kan allt för många barnvisor måste man vara kreativ!

Är fortfarande trött efter kvällen med Becky och gänget så ska snart krypa till sängs. Har gått upp tidigt varje morgon då jag vägrat sova bort min sista tid här. Inget undantag i morgon, cyklar till stallet med Jenny runt 08.30 och rider. På söndag har jag Daisymae så då blir det förmodligen upp runt 06 tiden.. Sov gott allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar