lördag 2 juli 2011

Lyckorus dagarna långa..

Lever som på moln. Bara har den här underbara känslan av ren LYCKA! Glad att jag snart åkler hem då jag vet att jag kommer återse alla underbara här. Dagarna här bara flyger fram med underbara upplevelser. I morse cyklade jag och Jenny till stallet, så härligt att vara ute tidigt på morgonen när solen strålar med värme! Kom hem, bytte om till bikini, packade bok och lunch och cyklade till stranden. Ibland slår inget sitt eget sällskap med en bra bok! Havet var uppfriskande och somnade en stund på gräset efter.. Cyklade för att möta upp Becky, tog en glass och promenderade till hennes shop. När jag kom hem spenderade jag en stund i trädgården med Aimee och hennes mamma, åt jorgubbar och bara fortsatte att njuta! Marie stannar till framåt eftermiddagen i morgon, härligt med sällskap när jag har Daisymae! Känner på mig att veckan kommer avslutas lika bra som den började och har fortgått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar